Nahrávám...

Všeobecné a obchodní podmínky

Divadlo NaOko Chomutov, z.s.

IČO: 059 35 466

Se sídlem Zahradní 5341, 430 04 Chomutov



Všeobecné a obchodní podmínky upravující prodej a nákup vstupenek a zboží prostřednictvím webových stránek Divadla anebo v pokladně Divadla (dále jen “VOP“).



A. PŘEDMĚT ÚPRAVY VOP

  1. Tyto VOP společnosti Divadlo NaOko Chomutov, z.s., IČO: 059 35 466, se sídlem Zahradní 5341, 430 04 Chomutov (dále jen „Divadlo“) upravují práva a povinnosti mezi Divadlem na straně jedné a Zákazníky na straně druhé vyplývající z
    1. prodejů a nákupů Vstupenek na kulturní či jiné obdobné Akce uvedené v programové nabídce Divadla, a to prostřednictvím Webových stránek Divadla anebo v Pokladně Divadla (viz kapitola C.),
  2. Veškeré smluvní vztahy mezi Divadlem a Zákazníky se podpůrně řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “OZ“).
  3. VOP jsou v rámci Webových stránek Divadla každému přístupné.

B. DEFINICE POJMŮ

  1. Pro účely těchto VOP a vztahů mezi Divadlem a Zákazníky mají níže uvedené pojmy následující význam:
    • „Akce“: Divadelní představení, koncertní či jiné kulturní akce, jako mohou být výstavy, workshopy, besedy, návštěvy, audiovizuální a obdobné projekce, v předem určeném termínu a v předem určeném místě konání;
    • „Pořadatel“: Divadlo anebo případně i kterákoliv jiná fyzická nebo právnická osoba pořádající Akci uvedenou v programové nabídce Divadla na svou vlastní právní a ekonomickou zodpovědnost, zajišťující též organizaci konkrétní Akce;
    • „Spotřebitel“: Každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná, není-li výslovně uvedeno jinak;
    • „Zákazník“: Osoba užívající služeb Divadla prostřednictvím Prodejního systému pro uzavření smluvního vztahu s Divadlem za účelem účasti na Akci, a to i před vznikem tohoto smluvního vztahu;
    • „Prodejní systém“: Vystupenkový systém VS3 dodavatele Pavel Václavek, užívaný Divadlem a umožňující Zákazníkům provádět zejména rezervace a nákup Vstupenek a Zboží v Pokladně;
    • "Rezervační systém”: Rezervační systém Reenio společnosti GARVIS Solutions s.r.o., užívaný Divadlem a umožňující Zákazníkům provádět zejména on-line rezervace a nákup Vstupenek a Kódů rezervace, ale rovněž on-line rezervace prostřednictvím Webových stránek Divadla;
    • „Vstupenka“: Cenina vydaná Divadlem prostřednictvím Prodejního systému, opravňující držitele Vstupenky k jednorázovému vstupu na konkrétní Akci. Jednotlivé druhy Vstupenek, včetně způsobu jejich zakoupení a užití jsou uvedeny v kapitole C těchto VOP. Předložením Vstupenky při vstupu na místo konání Akce vyjadřuje osoba užívající práva ze Vstupenky souhlas s Návštěvním řádem místa konání Akce, podřizuje se pokynům Divadla a/nebo jiného Pořadatele Akce a podmínkám Akce, které se k ní vážou. Každý divák musí mít vlastní platnou Vstupenku. Platí to i v případě dětí, bez ohledu na jejich věk;
    • “Kód rezervace”: Cenina vydaná Divadlem prostřednictvím Rezervačního systému umožňující Zákazníkovi vyzvednutí zaplaceného počtu tištěných Vstupenek na vybraná místa;
    • „Webové stránky“: Internetové stránky Divadla na adrese www.divadlonaoko.cz;
    • „Pokladna“: Kamenná pokladna Divadla, Zahradní 5341, 430 04 Chomutov, kde lze osobně formou hotovostní nebo bezhotovostní platby kartou přímo zakoupit Vstupenky a Zboží nebo vyzvednout a uhradit rezervované Vstupenky, či na základě kódu rezervace vyzvednout Vstupenky předem uhrazené on-line nákupem. Provozní doba Pokladny začíná vždy 1 hodinu před začátkem představení a končí 10 minut před začátkem představení;
    • “Zboží”: Věc nabízená Divadlem k prodeji Zákazníkovi v Pokladně.

C. VSTUPENKY

  1. Tato část VOP (kapitola C.) upravuje práva a povinnosti mezi Divadlem či jiným Pořadatelem Akce na straně jedné a Zákazníky na straně druhé vyplývající z prodejů a nákupů Vstupenek nebo přímých prodejů a nákupů Kódů rezervace na Akce uvedené v programové nabídce Divadla.


I. Smluvní vztahy

  1. Pořadatelem a osobou odpovědnou za uskutečnění a obsah jednotlivých Akcí je dle okolností každé jednotlivé Akce zpravidla Divadlo, anebo jim může být i jiný Pořadatel, který na základě zvláštní smlouvy s Divadlem pořádá, realizuje a nabízí Akci v programové nabídce Divadla.
  2. Zákazník koupí Vstupenky uzavírá smlouvu s Divadlem anebo s jiným Pořadatelem Akce, jejímž obsahem je poskytnutí kulturní služby v předem určeném termínu, v podobě umožnění osobní účasti držitelů Vstupenek na příslušné Akci za stanovenou cenu Vstupenky, to vše za podmínek stanovených:
    1. v pokynech zveřejněných Divadlem anebo jiným Pořadatelem Akce, a dále
    2. v těchto VOP;
    (dále jen „Smlouva o účasti na akci“).
  3. Pro účely těchto VOP je zakoupením Vstupenky označováno uhrazení ceny za poskytnutí služby Divadla anebo jiného Pořadatele na základě uzavírané Smlouvy o účasti na akci. Nebude-li výslovně stanoveno jinak, veškeré nároky ze Smlouvy o účasti na akci, včetně vrácení vstupného, je Zákazník povinen uplatňovat přímo u Divadla anebo přímo u jiného Pořadatele Akce v souladu s reklamačním řádem dle těchto VOP.
  4. Využitím služeb Prodejního systému nebo Rezervačního systému a užitím Zákazník vstupuje rovněž do vztahu s Divadlem v rozsahu uvedeném v těchto VOP, zejména v souvislosti s ochranou osobních údajů Zákazníka nebo užíváním rezervačních služeb Prodejního systému nebo Rezervačního systému a vyjadřuje svoji výslovnou vůli a souhlas být vázán VOP.



II. VOP provádění koupí Kódů rezervací, rezervací a vyzvedávání Vstupenek

  1. Vstupenky lze zakoupit nebo rezervovat a vyzvednout následujícími způsoby:
    1. přímo v pokladně;
    2. prostřednictvím Webových stránek provést on-line rezervaci, s následným osobním vyzvednutím a úhradou tištěných Vstupenek v Pokladně;
    3. prostřednictvím Webových stránek provést on-line nákup Kódu rezervace s následným vyzvednutím tištěných Vstupenek v Pokladně.
  2. Na jednu on-line rezervaci /koupi/ lze rezervovat /koupit/ neomezený počet Vstupenek, není-li v konkrétním případě uvedeno jinak.
  3. Při provádění koupí Kódů rezervace či rezervací Vstupenek lze buď provést registraci Zákazníka prostřednictvím rozhraní Webových stránek, anebo provést rezervaci Vstupenek či koupi Kódů rezervace i bez předchozí registrace Zákazníka (v druhém uvedeném případě Zákazník však musí vyplnit údaje nezbytné pro provedení a dokončení procesu rezervace Vstupenek či koupě Kódů rezervace).
  4. Zákazník je povinen jak při registraci Zákazníka v registračním formuláři, tak také při pouhém uvedení nezbytných údajů bez předchozí registrace Zákazníka uvést své osobní a kontaktní údaje pravdivě a úplně a jejich správnost před potvrzením překontrolovat.
  5. Zákazník má možnost rezervovat Vstupenky nebo zakoupit Kódy rezervace na volná místa v plánu sálu z možných cenových úrovní požadované Akce.
  6. Zákazník je povinen před odesláním požadavku na rezervaci Vstupenek nebo koupi Kódů rezervace překontrolovat správnost vytvořeného požadavku.



III. Zakoupení Kódů rezervace prostřednictvím on-line platby

  1. Zákazník může postupem uvedeným na Webových stránkách zakoupit Kódy rezervace prostřednictvím on-line platby.
  2. Platba Kódů rezervace je prováděna přes platební bránu kartou Zákazníka.
  3. Kódy rezervace uhrazené on-line platbou jsou vždy prodávány za plnou cenu bez možnosti uplatnění slev, není-li v konkrétním případě uvedeno jinak.
  4. Kódy rezervace uhrazené on-line platbou musí být Zákazníkem před vstupem do místa konání Akce předloženy v elektronické nebo tištěné podobě v Pokladně a na jejich základě vyzvednuty tištěné Vstupenky. Pouhé potvrzení o zaplacení není považováno za doklad opravňující k vyzvednutí tištěných Vstupenek a samotný Kód rezervace není považován za Vstupenku opravňující jejího držitele ke vstupu na Akci v místě konání Akce.
  5. Divadlo ani jiný Pořadatel Akce neodpovídá za žádné komplikace způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním Kódu rezervace. Dodatečnými úpravami se Kód rezervace stává neplatným. Vstup na Akci bude umožněn pouze na základě tištěné Vstupenky, která bude předložena jako první. Při případném dalším předložení Vstupenky nebo její kopie nebude vstup na Akci povolen bez ohledu na to, kdo ji předloží. Padělání Vstupenky je trestné.



IV. Rezervace Vstupenek s osobním vyzvednutím a uhrazením v Pokladně

  1. Zákazník si může postupem uvedeným na Webových stránkách Vstupenky rezervovat na dobu stanovenou v Potvrzení rezervace a následně osobně uhradit a vyzvednout v tištěné formě v Pokladně.
  2. Divadlo si vyhrazuje právo v ojedinělých či odůvodněných případech jednostranně i bez souhlasu Zákazníka vybraná místa v jeho rezervaci o jedno, dvě místa (sedadla) posunout.
  3. Rezervace Vstupenek (internetová rezervace) je službou Divadla garantující Zákazníkovi po dobu platnosti rezervace možnost koupě a vyzvednutí Vstupenek na základě rezervačního čísla v Pokladně.
  4. Divadlo si vyhrazuje právo na vybrané termíny nebo tituly rezervace neumožnit a Vstupenky nabízet pouze formou přímého prodeje on-line a v pokladně.



V. Hromadné objednávky a objednávky na fakturu prostřednictvím emailu

  1. Hromadné objednávky a objednávky Vstupenek na fakturu lze učinit prostřednictvím emailové adrese info@divadlonaoko.cz.
  2. Písemné objednávky s výjimkou předběžných objednávek na dopolední představení pro školy mají formu závazné nabídky na uzavření Smlouvy o účasti na Akci a musí obsahovat srozumitelný požadavek objednávky vybraných Vstupenek se specifikací dané Akce a úplné identifikační a fakturační údaje Zákazníka. Okamžikem akceptace nabídky Zákazníka ze strany Divadla je Smlouva o účasti na Akci v rozsahu objednávky uzavřená a závazná.



VI. Ceny Vstupenek a pravidla uplatňování případných slev

  1. Cena Vstupenky je uvedena na Webových stránkách. Platná je vždy cena v momentě nákupu.
  2. Divadlo si vyhrazuje právo kdykoli změnit ceny Vstupenek, a to zejména z pokynu jiného Pořadatele nebo i bez udání důvodu. Nejedná-li se o tiskovou chybu a z povahy věci nevyplývá jinak, mají informace a pokyny uvedené na jednotlivých Vstupenkách přednost před ustanoveními těchto VOP.
  3. Nebude-li výslovně stanovena jinak, cena Vstupenky je uvedena včetně zákonné sazby DPH.
  4. Divadlo (anebo jiný Pořadatel Akce) může vymezit pro jednotlivé Akce vedle Vstupenek v základních cenách Vstupenky s možností uplatnění slevy apod., podmínky pro poskytování slev jsou uvedeny na Webových stránkách, případně v Pokladně.
  5. Zákazník je povinen, uplatňuje-li nárok na poskytnutí možných nabízených slev, prokázat oprávněnost nároku na poskytovanou slevu při nákupu v Pokladně. Jednotlivé druhy nabízených slev nelze kombinovat. Počet zlevněných vstupenek na každou Akci je omezený a slevy jsou poskytovány jen do určených cenových zón. Slevu nelze vymáhat. Při vstupu na místo konání Akce je hledištní personál oprávněn vyzvat držitele zlevněné Vstupenky k předložení dokladu opravňujícího k poskytnuté slevě (doklad totožnosti, doklad o studiu, průkaz ZTP a ZTP/P apod.). V případě, že Zákazník není schopen prokazatelně doložit splnění uvedených podmínek pro poskytnutí slevy přímo na místě Akce, nebude mu umožněn vstup na Akci a ztrácí nárok na náhradu vstupného.



VII. Zrušení Akce, programové změny, vrácení vstupného a výhrady Divadla

  1. Divadlo nebo jiný Pořadatel si vyhrazují právo změny programu, účinkujících a termínů.
  2. Při zrušení nebo programové změně Akce má Zákazník nárok na výměnu Vstupenek nebo vrácení vstupného v nejbližším možném termínu. V těchto případech se řídí pokyny obchodního oddělení Divadla či Pokladny nebo pokyny jiného Pořadatele Akce.
  3. Nebude-li v konkrétním případě určeno jinak, vstupné za Vstupenky zakoupené v Pokladně se vrací v Pokladně. V případě úhrady vstupného prostřednictvím on-line platby nebo převodem na bankovní účet, zajišťuje vracení vstupného Divadlo bezhotovostní formou, je Zákazník při vracení vstupného povinen vrátit vydanou Vstupenku bez zbytečného odkladu obsluze Pokladny nebo v případě hromadných objednávek některému z členů Výkonného výboru Divadla.
  4. Divadlo je oprávněno vracet vstupné uhrazené Zákazníkem výhradně ve výši a za stanovených podmínek na základě pokynu jiného Pořadatele, pokud k tomuto účelu Pořadatel poskytne odpovídající finanční prostředky. Není-li tento pokyn k vracení vstupného Divadlu ze strany Pořadatele udělen, musí Zákazníci uplatňovat své nároky ze Smlouvy o účasti na akci přímo vůči Pořadateli.
  5. Zákazníci budou v případě zrušení Akce informováni o způsobu vrácení ceny Vstupenek v Pokladně, na Webových stránkách, formou odpovědi na dotaz zaslaný elektronicky na emailové adrese info@divadlonaoko.cz.



VIII. Reklamace

  1. Zákazník je povinen zkontrolovat neprodleně po osobním převzetí Vstupenek jejich správnost a úplnost (především název Akce, místo a čas konání Akce, cenu a počet Vstupenek a další parametry). Případné reklamace týkající se obsahu Vstupenek je Zákazník povinen oznámit bezprostředně po jejich osobním převzetí obsluze Pokladny.
  2. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Výpadek provozu Pokladny nebo provozu Webových stránek není předmětem reklamace.
  3. Reklamaci obsahu Vstupenek, zejména tiskových chyb, neúplnosti či nesprávnosti údajů nebo označení druhu Vstupenky řeší obsluha Pokladny na základě předložení takové Vstupenky Zákazníkem.
  4. Divadlo nepřebírá žádnou odpovědnost za Akci pořádanou jiným Pořadatelem.
  5. Reklamace týkající se samotné Akce – zejména změn v jejím programu, přesunu termínů konání nebo v krajním případě zrušení Akce včetně nároků na náhradu vzniklé újmy, která by vznikla Zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s Akcí a veškeré nároky ze Smlouvy o účasti na akci je Zákazník povinen uplatnit přímo vůči Pořadateli Akce.
  6. Divadlo nepřebírá záruky za správnost, úplnost nebo aktuálnost informací obsažených v nabídce Akcí, pořádaných jiným Pořadatelem a nabízených v rámci programové nabídky Divadla na Webových stránkách, s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti.
  7. Zakoupením Vstupenek souhlasí Zákazník se zněním těchto VOP.
  8. Zakoupené (uhrazené) Vstupenky není možné dle § 1837, j) OZ vracet zpět, ani vyměňovat, není-li výslovně uvedeno jinak.
  9. Povinnosti Zákazníka po provedení rezervace Vstupenek nebo po nákupu Kódů rezervace prostřednictvím Webových stránek:
    1. v případě volby vyzvednutí Vstupenek v Pokladně si Zákazník neprodleně po provedení rezervace Vstupenek zkontroluje příslušnou emailovou schránku a v ní potvrzovací email, kde nalezne číslo a dobu platnosti jeho rezervace;
    2. v případě neobdržení potvrzovacího emailu, nebyla rezervace řádně dokončena;
    3. Zákazník, který je registrovaným uživatelem Webových stránek, může svou rezervaci včetně čísla rezervace dohledat po přihlášení do svého účtu na Webových stránkách;
    4. v případě volby osobního vyzvednutí Vstupenek v Pokladně je Zákazník povinen si Vstupenky vyzvednout osobně v Pokladně ve lhůtě stanovené platností rezervace;
    5. v případě nevyzvednutí Vstupenek ve stanovené lhůtě dochází k automatickému propadnutí rezervace;
    6. Divadlo v žádném případě nezodpovídá za nemožnost vyzvednutí Vstupenek na poslední chvíli s ohledem na otevírací dobu Pokladny;
    7. v případě volby Kódů rezervace si Zákazník neprodleně po nákupu Kódu rezervace zkontroluje příslušnou emailovou schránku a v ní potvrzovací email, kde nalezne příslušné Kódy rezervace k vytištění/stažení;
    8. v případě neobdržení potvrzovacího emailu oznámí Zákazník tuto situaci neprodleně na emailovou adresu rezervace@divadlonaoko.cz;
    9. Zákazník je povinen si Kódy rezervace vytisknout/stáhnout bez zbytečného odkladu;
    10. Na jakékoli další reklamace vycházející z porušení povinností Zákazníka po úhradě ceny Kódů rezervace prostřednictvím Webových stránek nebude brán zřetel;
    11. Případné další spory budou řešeny právní cestou dle právních předpisů ČR. Divadlo ani jiný Pořadatel Akce nenesou žádnou odpovědnost za vnímání umělecké hodnoty Akce Zákazníkem.



F. ZÁVĚREČNÁ A SPOLEČNÁ USTANOVENÍ

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Informace o tom, jak Divadlo zpracovává Vaše osobní údaje, naleznete zde: https://www.divadlonaoko.cz/gdpr.php
  2. ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ MIMOSOUDNÍ CESTOU: V případě, že dojde mezi Divadlem a Zákazníkem, který je Spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze Smlouvy o účasti na akci, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník, který je Spotřebitelem, podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát-oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
  3. Zákazník, který je Spotřebitelem, může v případě smluv uzavíraných on-line využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  4. Ustanovení směřující k ochraně Spotřebitele dle právních předpisů a těchto VOP se nevztahují na Zákazníky, které do smluvních vztahů s Divadlem anebo jiným Pořadatelem vstupují jako podnikatelé.
  5. Z povahy poskytované služby a ustanovení § 1837 písm. j) OZ nemůže Zákazník od Smlouvy o účasti na akci odstoupit.
  6. Pokud by se stalo některé ustanovení těchto VOP neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení nedotčena.
  7. VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 9. 2024 a Divadlo si vyhrazuje právo je kdykoliv změnit.





Reklamační řád

Divadlo NaOko Chomutov, z.s.

IČO: 059 35 466

Se sídlem Zahradní 5341, 430 04 Chomutov



A. PREAMBULE

Reklamační řád upřesňuje postup kupujícího a Divadla NaOko Chomutov, z.s. (dále jen “Divadlo“) v případě, že i přes veškeré úsilí Divadla o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně kupujícího oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.



B. PREVENCE

  1. Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám kupujícího.
  2. Kupující před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.
  3. Po celou dobu užívání zakoupeného zboží je nutné, aby kupující věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu.
  4. Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná, nevhodná nebo nedostatečná údržba zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost.



C. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

  1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat.
  2. Vadou se rozumí změna (vlastnosti) zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodného konstrukčního řešení.
  3. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu.
  4. Uplatní-li kupující právo z vady prodaného zboží řádným způsobem, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace (pokud se Divadlo nedohodne se zákazníkem na delší době).
  5. O způsobu vyřízení reklamace informuje kompetentní člen Výkonného výboru Divadla.
  6. Zboží k reklamaci je vhodné předložit kompletní, dále vyčištěné, suché a hygienicky nezávadné. Pokud bude k reklamaci předloženo zboží v hygienicky nepřijatelném stavu (špinavé, mokré, plesnivé atd.), bude reklamace vyřešena ihned zamítnutím.



D. MÍSTO A ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

  1. Kupující může uplatnit reklamaci na základě předchozí domluvy s členem Výkonného výboru divadla na e-mailu info@divadlonaoko.cz.
  2. Nákup reklamovaného zboží prokazuje kupující nejlépe kupním dokladem nebo jiným vhodným způsobem (např. výpis z bankovního účtu při použití platební karty, čestné prohlášení).
  3. Pověřený člen Divadla je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je předmětem reklamace a jaký způsob řešení reklamace kupující požaduje (zahájení reklamačního řízení), kdy a jakým způsobem byla reklamace vyřízena, včetně zdůvodnění při zamítnutí reklamace (ukončení reklamačního řízení).



E. LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

  1. Právo z vady (reklamace) musí být uplatněno v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.
  2. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace.
  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
  4. Záruční doba je obecná administrativní lhůta, která nemá žádnou přímou souvislost s obvyklou životností konkrétního výrobku.



F. ODSTRANITELNÉ VADY

  1. Za odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží.
  2. V případě výskytu odstranitelné vady má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna.
  3. Divadlo je povinno vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
  4. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může kupující požadovat výměnu zboží (na přání zákazníka lze vyměnit za jakékoliv zboží).
  5. Pokud není výměna zboží možná, může kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.
  6. V případě vady odstranitelné má kupující právo na výměnu zboží (na přání kupujícího lze vyměnit za jakékoliv zboží) nebo na odstoupení od smlouvy, pokud kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad zboží řádně užívat.
  7. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, vyskytne po třetí.
  8. Větším počtem vad trpí zboží tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně tři odstranitelné vady.



G. NEODSTRANITELNÉ VADY

  1. Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem.
  2. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady má kupující právo požadovat výměnu zboží za nové bezvadné (na přání kupujícího lze vyměnit za jakékoliv zboží) nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  3. V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží (např. vady estetické) a kupující nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.
  4. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.
Reklamační řád Divadla byl vypracován ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.